Convocatòries obertes per a centres educatius

Informació sobre convocatòries de programes i projectes del Departament que actualment són obertes:

  • Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat. (enllaç)

El termini de sol·licitud acaba el 20 de setembre 2019.

El Departament obre convocatòria per seleccionar centres de titularitat pública dependents del Departament d’Educació que presentin un projecte escolar amb accions innovadores de suport i reforç per a la reducció i la prevenció de l’abandonament escolar prematur i el foment de la igualtat d’accés a una educació de bona qualitat en les etapes de primària (5è i 6è)  i secundària obligatòria (1r i 2n).

Convocatòria publicada al Portal de Centres

         Enllaç per fer la inscripció.

 

 

  • Centres formadors de pràctiques del MUFPS. (enllaç)

El termini de sol·licitud acaba el 20 de setembre 2019.

La finalitat del Programa d’innovació pedagògica de Pràctiques del Màster Universitari de Formació del Professorat d’educació secundària obligatòria i batxillerat, Formació professional i Ensenyament d’idiomes (MUFPS) és millorar i avançar en el model de pràctiques dels estudiants universitaris amb la implicació directa de la universitat i del centre formador en relació als aspectes qualitatius que caracteritzen la formació inicial dels nous docents.

  • Resolució_convocatòria reconeixement pràctiques educatives de referència. (enllaç)

El termini de sol·licitud acaba el 30 de setembre 2019.

Objecte convocatòria: Reconèixer i certificar pràctiques educatives de referència d’innovació pedagògica consolidades i vinculades al projecte educatiu de centre i que evidencien una millora educativa, d’acord amb la modalitat prevista a l’article 2 de l’Ordre ENS/303/2015, de 21 de setembre, sobre el reconeixement de la innovació pedagògica que defineix les pràctiques educatives de referència com aquelles que consisteixen en iniciatives del professorat vinculades al projecte educatiu del centre que evidencien una millora educativa, així com els materials i recursos educatius elaborats pel professorat, un cop han estat implementats i sempre que aportin millores per a l’aprenentatge.