Convocatòria a Gavà de SUBVENCIONS PER A LA IGUALTAT D’OPORTUNITATS I LA MILLORA EDUCATIVA 2023

Us informem que l’Ajuntament de Gavà, amb la voluntat de recolzar i donar empenta a la igualtat d’oportunitats dels infants i joves de la ciutat, i també a la millora educativa dels centres educatius de la ciutat, impulsa diferents programes adreçats a tot el col·lectiu escolar i, prioritàriament, a l’alumnat amb necessitats educatives especifiques.

Aquests programes, on el beneficiari final és l’infant, es despleguen en 5 línies de subvencions:

LÍNIA 1: SOCIALITZACIÓ I REUTILITZACIÓ LLIBRES
LÍNIA 2: SUPORT TECNOLÒGIC
LÍNIA 3: INNOVACIÓ EDUCATIVA
LÍNIA 4: SUPORT ALS CENTRES AMB SIEI
LÍNIA 5: PROJECTES 360

Es podrà sol·licitar des d’avui fins el 15 de febrer (data màxima).

Podeu trobar tota la informació en el següent enllaç web.

S’ha organitzat una jornada formativa presencial del dilluns 16 de gener, a les 17.30 h, a la sala de la biblioteca JSV. És important l’assistència (representació) dels centres educatius i AFA’s, ja que s’explicarà la gestió telemàtica, dubtes sobre la documentació que es requereix, s’atendran les vostres consultes i es podrà donar resposta a les vostres qüestions.