Centres educatius guanyadors dels Premis Edurecerca

El passat divendres 15 de juny es va celebrar la 6a edició dels Premis Edurecerca amb 51 centres, 72 treballs seleccionats i 84 alumnes participants.
Des del Servei Educatiu volem felicitar i donar l’enhorabona alsper haver estat guanyadors/es dels premis EDURECERCA.

La qualitat dels treballs presentats d’enguany ha estat excel·lent. Aquest fet porta implícit, tant la iniciativa i motivació de l’alumnat com el compromís dels tutors i tutores que els acompanyat en aquest procés.

El fet que de dotze finalistes d’aquesta zona educativa, hagin estat guanyadors sis alumnes amb treballs de recerca de diverses categories, representa un molt bon nivell dels nostres estudiants.

Els alumnes i treballs guanyadors han estat:

•  Col·legi Sant Gabriel. Viladecans: Manuel López Martínez. Relatos de una vida. “De la calle Nueva a un carrer Nou”. David López. Premi Arxiu Comarcal.
  • INS Josep Mestres. Viladecans: L’escenografia teatral. Guillem Martí. Premi Aula de Música i teatre.
    Guidetour. Blanca Gabara. Premi Consell Turisme
  • INS Miramar. Viladecans. La tortuga babua, etologia i campanya de conscienciació. Premi CRAM.
  • INS de Sales.Viladecans. La cooperació amb el medi per salvar-nos mutuament. La producció ecològica a la societat. Adrià Blanch. Premi Parc Agrari.
  • INS Calamot. Gavà. Els refugiats: què en sabem d’ells aquí a Catalunya?. Premi