Canals Salut-escola i Escola Segura

L’inici del proper curs té unes característiques extraordinàries a causa de la pandèmia per la COVID-19, per la socialització que representen les escoles, així com per la necessitat de no interrompre la formació de milers d’estudiants.

Un dels objectius del canal Salut-Escola  és poder oferir tota la informació sobre els procediments i la situació de la comunitat escolar, en el marc de la pandèmia i que arribi a totes les famílies de manera molt directa per tal que estiguin al dia de les mesures, actuacions i decisions que es vagin prenent i que puguin afectar al desenvolupament del curs.

Paral·lelament, les famílies també trobaran tota la informació sobre les actuacions que es portin a terme en l’àmbit educatiu i la situació de la comunitat en el context actual de pandèmia a l’espai web Escola Segura, així com les mesures i decisions que es prenguin i afectin el desenvolupament de les activitats escolars.