X Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els X Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys. La categoria del conte il·lustrat està adreçada a l’alumnat de primària de centres ordinaris i també d’educació especial. El propòsit és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic. En aquesta categoria s’han d’abordar noves tècniques narratives com el guió, la llengua oral, la banda sonora i la dimensió visual i plàstica.

Us adjuntem les bases dels X Jocs Florals Escolars de Catalunya i les de la categoria H: conte i·lustrat.

El termini de presentació dels treballs acaba el 24 d’abril. El centre educatiu haurà d’omplir el següent formulari d’inscripció i enviar els treballs seleccionats del centre al Servei Educatiu del Baix Empordà: b7990102@xtec.cat.

El veredicte dels jurats i el lliurament de guardons es durà a terme el dissabte 17 de juny de 2023.