Una visita molt especial

El cicle inicial de Primària de l’ESC Mn Baldiri Reixach de Sant Feliu de Guíxols ens han enviat una bona pràctica que volen compartir amb tots vosaltres. Moltes gràcies!

Inicialment els alumnes de 1r estàvem treballant les parts del cos (com són i perquè serveixen) a través del poema “El cos”. Ens vam adonar que algunes persones tenen alguna dificultat en alguna part del seu cos a la qual han de fer front. Vam convidar a un alumne de 4t de la nostra escola, el qual té problemes auditius. Ell, amb l’ajuda de la logopeda del CREDAG, va preparar una exposició oral i un mural per explicar-nos la seva experiència. Els alumnes de 1r vam aprofitar per preparar unes quantes preguntes a tall d’entrevista. Com a agraïment, li vam regalar un àlbum amb els nostres dibuixos. Aquest treball ha servit per a totes les parts implicades, els alumnes de 1r hem après moltes coses i l’alumne de 4t s’ha sentit valorat pels companys més petits.

Considerem que ha estat una experiència molt positiva per ambdues parts, ja que els alumnes de 1r hem après moltes coses i l’alumne de 4t s’ha sentit valorat pels companys més petits.

Podeu trobar més informació sobre aquesta activitat al seu nodes. I si voleu enviar-nos activitats, podeu omplir el formulari de bones pràctiques.