Setmana de la Natura 2024

La Setmana de la Natura té lloc del 22 de maig al 5 de juny, durant la qual diferents associacions, fundacions, ajuntaments, escoles o empreses organitzen en total més de 500 activitats sense ànim de lucre per a la conservació de la natura arreu de Catalunya.

Pots participar:

1. Des de la vostra organització podeu organitzar una activitat i penjar-la a la web a través del següent formulari. Es revisarà la informació penjada i si tot és correcte, es publicarà en un termini de dos o tres dies laborables. Tot seguit, us farem arribar per correu postal els braçalets #setmananatura per repartir entre els participants el dia de l’activitat.

2. Una altra forma de participar és escollir una o diverses activitats i assistir-hi durant la setmana, posant-vos en contacte amb l’entitat organitzadora.

3. Indispensable per garantir l’èxit de la setmana, també podeu donar a conèixer la campanya a les persones i col·lectius del vostre entorn: des del boca-orella, utilitzant el hashtag #setmananatura a xarxes socials o promovent l’organització d’activitats al vostre municipi!

Aquest any 2024 celebrem la 9a edició de la Setmana de la Natura!

Si organitzes una activitat, pensa com podeu actuar localment per restaurar la natura i cerca les entitats o col·lectius ambientals més propers al teu municipi.

Descobreix com pots col·laborar-hi: segur que poden aportar coneixement sobre la flora i la fauna locals, contactes, materials, eines i idees per organitzar l’activitat conjuntament.

Més informació al següent enllaç.