Rodajocs 2022

Després de 2 anys de pausa a causa de la pandèmia, aquest tercer trimestre s’han celebrat tres dels cinc Rodajocs proposats per aquest curs, el de Sant Feliu i els dos de la Vall d’Aro. El Rodajoc de Pals i de la Bisbal es van haver de suspendre a causa del mal temps i es celebraran el primer trimestre del curs 22.23.

Dijous 27 d’abril, a la zona del Guíxols Arena, va tenir lloc el Rodajoc de Sant Feliu. Un total de 231 nens i nenes de les escoles del municipi van participar dels jocs tradicionals i cooperatius dinamitzats pels alumnes de l’INS Sant Feliu. Agrair la tasca dels docents d’educació física, a l’ajuntament de Sant Feliu i el Consell Esportiu del Baix Empordà per la seva implicació. Podeu veure les imatges en el següent enllaç.

Dimecres 11 de maig i dijous 12, van tenir lloc els dos Rodajocs de la Vall d’Aro. Un total de 200 nenes i nens de P-5 de les escoles de la Vall d’Aro: Escola Pedralta, Escola Vall d’Aro , Escola Fanals d’Aro, Escola Els Estanys i l’IE Vila-romà de Palamós van participar de les 10 estacions de jocs tradicionals i multiculturals dinamitzats per l’alumnat de l’INS Riudaura.
El dijous va tocar el torn als alumnes de 4t. Agrair la tasca dels docents d’educació física, als Ajuntaments de Santa Cristina d’Aro i Platja d’Aro i al CE del Baix Empordà. Imatges dia 11 de maig. Imatges dia 12 de maig.