Rodajoc de Pals i de la Bisbal d’Empordà

Finalment hem pogut celebrar els dos Rodajocs que ens havien quedat pendents al Baix Empordà degut a la covid i el mal temps, el Rodajoc de Pals i el Rodajoc de la Bisbal.

El Rodajoc de Pals es va celebrar el dimarts 13 d’octubre amb les i els alumnes de les escoles del Guillem de Montgrí, Quermany, Portitxol, ZER Montgrí, Sant Gabriel, i amb els alumnes de 2n del CFGM del medi natural i temps de lleure de l’INS Montgrí com a monitors dels jocs proposats. Aquest Rodajoc ens va fer descobrir un personatge il·lustre de Pals, en Jaume Pi i Figueres, metge que va ser reconegut pel seu treball d’investigació sobre l’apendicitis aguda. Felicitar als mestres del seminari per la gran feina, a l’INS Montgrí pel monitoratge, al Consell Esportiu del Baix Empordà per la seva col·laboració i a l’Ajuntament de Pals per l’esmorzar i les facilitats en l’organització.

Enllaç de les fotografies fetes pel CEBE

El Rodajoc de la Bisbal es va celebrar el dijous 26 d’octubre amb les i els alumnes de les escoles del Joan de Margarit, Mas Clarà, l’Empordanet, Forallac, El Rodonell, Cor de Maria i ZER Empordanet-Gavarres, i amb les i els  alumnes de 1r del CFGM d’atenció a persones en grau de dependència com a monitors. En aquest Rodajoc les nenes i els nens de les escoles, barrejats en grups de les diferents escoles, havien de resoldre 6 reptes cooperatius i gaudir de 6 jocs col·laboratius. Al final, es va fer un tancament jugant amb els paracaigudes tots junts. Felicitar als mestres dels seminari per la seva constància, als alumnes de l’INS de la Bisbal pel monitoratge, al CEBE per la seva col·laboració, a Girona Fruits per les pomes i a l’Ajuntament de la Bisbal per l’esmorzar i la cessió de l’espai.

Enllaç a les fotografies fetes pel CEBE (en breu)