Assessores LIC al Baix Empordà

Aquest curs 20/21 hem engegat els seminaris de docents que atenen alumnat nouvingut a primària i secundària i les tres assessores LIC en fem una valoració molt positiva. Ens agradaria resumir-ho amb aquestes paraules:

Lligams; ens hem trobat docents de tota la comarca, ens hem conegut i hem compartit idees, valors, recursos, tot creant lligams entre nosaltres.

Proximitat; tot i els quilòmetres que separen Sant Feliu de Guíxols de Torroella de Montgrí, ens hem sentit propers, la virtualitat ens ha permès sentir-nos a prop els uns dels altres.

Eficàcia; és cert que al principi de curs ens va costar una mica encarar les sessions que teníem per davant, però conjuntament, vàrem dibuixar i dissenyar unes sessions plenes de coneixement, de compartir i de cohesió entre docents.

Transversalitat; buscant oportunitats a l’alumnat nouvinguts per igual, cercant quines son les millors activitats i les millors actuacions per fer amb ells i elles.

Xarxa; i volem acabar amb aquesta paraula, perquè això és el que hem aconseguit amb aquests seminaris, crear una xarxa molt enriquidora amb docents de tota la comarca.

Així que gràcies docents que ateneu a l’alumnat nouvingut per totes aquestes sessions de treball compartides; sessions plenes de coneixement, engegant propostes en xarxa com la creació d’un projecte intercentres online molt enriquidor a primària amb uns objectius lingüístics i de cohesió molt importants, i la creació d’un scape room d’aula d’acollida a secundària, així com la gran immensitat de recursos i materials validats a les aules que heu presentat i compartit.

Esperem retrobar-nos amb tots vosaltres al proper curs 21/22 i també esperem amb molta il·lusió poder engegar el seminari de CLICs de secundària amb el mateix objectiu: acompanyar-nos, donar-nos suport, compartir i fer equip tots junts.