Propostes formatives Equip LIC

Des de l’Equip LIC us volem explicar la nostra oferta de formació per si és del vostre interès de cares al curs 2021-2022.

En el ventall de la nostra formació hi podreu trobar formació per treballar la interculturalitat i la cohesió social i formació per treballar la competència lingüística. Com veureu en els següents pdf tant de primària com de secundària, hi ha formacions per fer a centre i altres a zona.

Dins de la interculturalitat i cohesió social hi podreu trobar formació com un taller intercultural i l’aquí prou bullying.

Pel que fa a les competències lingüístiques, hi podreu trobar formació per treballar la dimensió oral, les funcions comunicatives de la llengua, un taller per tutors/es d’aula d’acollida o per donar suport a l’alumnat d’origen estranger.

També hi ha un ventall de formació més encarada a la dimensió lectora que fa referència a tot l’aprenentatge de la lectura i també diferents formacions per treballar la dimensió escrita com l’escriptura en un centre educatiu o les activitats pràctiques d’expressió escrita. Podreu trobar un ventall de formació per treballar la dimensió literària, amb formacions com l’escriptura creativa o el llegir per escriure.

A més a més tenim l’Avancem, projecte d’innovació que tracta la llengua d’una manera competencial i global i que està encarat sobretot a secundària.

Aquest curs 20-21, hem engegat el seminari de docents que atenen alumnat nouvingut a primària i a secundària, un seminari que estem fent virtual per tots els docents de la comarca. De cares al curs 21-22, engegarem un seminari virtual de CLICS de secundària.

Per acabar dir-vos que si teniu qualsevol consulta o aclariment, sabeu que podeu contactar amb nosaltres.

Equip LIC del Baix Empordà