Projecte Estira i arronsa de l’ESC Llevantí de Mar

L’ESC Llevantí de Mar de Calonge i Sant Antoni està duent a terme tot aquest curs el projecte Estira i arronsa amb l’objectiu d’establir una connexió entre cos i ment, millorar el benestar personal d’alumnes i mestres, promoure la consciència corporal, augmentar l’autoestima de l’alumnat i aprendre a gestionar les emocions. El centre fa una valoració molt positiva de l’activitat ja que ha permès a l’alumnat i a l’equip docent a aprendre a relaxar-se, a controlar la respiració i a prendre consciència del cos abans d’entrar a l’aula, sota una mirada més positiva de com afrontar el dia.

En el següent enllaç hi podreu trobar més informació. Moltes gràcies ESC Llevantí de Mar per compartir amb tots nosaltres aquest projecte!