Premi Participa a l’Escola

La Direcció General de Participació, Processos Electorals i Qualitat Democràtica obre la convocatòria per a 2022 del Premi Participa a l’Escola que distingeix a l’alumnat i el professorat que dissenya projectes per tal de fomentar la participació a la comunitat educativa. El termini per presentar candidatures acaba el dia 1 d’agost. Us encoratgem a optar al premi tot i explicant-nos les vostres experiències.

El Premi Participa a l’Escola és un premi per a les escoles o instituts que han dut a terme, durant el curs, experiències de participació en què l’alumnat s’hagi involucrat en la vida del centre. La seva dotació és de 5500€ i té dues categories: una per a poblacions catalanes de menys de 20.000 habitants, i una altra per als municipis amb població superior.

Més informació al següent enllaç.