Preinscripcions EOI Sant Feliu de Guíxols

El Departament d’Educació centralitza tot el procés de preinscripció a les EOI de Catalunya. Les persones interessades trobaran tota la informació referent a aquest procés al web del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya Preinscripció 2021-2022 | Idiomes a les EOI  i hauran de fer la preinscripció de forma telemàtica al següent enllaç de preinscripció. L’aplicatiu només acceptarà preinscripcions des de les 9h del 31 d’agost fins a les 15h del 3 de setembre de 2021. Si alguna persona interessada no disposa de connexió a Internet, podrà venir a fer la preinscripció presencialment el dia 3 de setembre (de 9h a 14h) a la secretaria de la nostra escola, seguint les mesures de seguretat establertes per la pandèmia. Truqueu a l’escola per preguntar si cal demanar cita prèvia.

Els cursos que s’ofereixen a l’EOI de Sant Feliu de Guíxols pel curs 21-22 són els següents:

• Cursos de setembre a juny de 130 h (Anglès, Francès i Alemany)
  • Cursos semipresencials dels nivells B2.1 i B2.2 d’anglès.
  • Programa PIA+ per a docents – Més informació aquí
  • Matrícula d’actualització de coneixements per a tots els idiomes – Més informació aquí

NOVETATS

• Nivell B2.1 de francès el curs 2021-2022 i B2.2 el curs 2022-2023