Petits Talents Científics

Des de la Fundació Catalana per a la recerca i la Innovació (fundació privada sense ànim de lucre) ens presenten El Programa Talents Científics, l’objectiu del qual és estimular la vocació científica en el nostre alumnat. Aquest programa va dirigit a mestres d’educació primària, obert a mestres d’infantil, que vol fomentar l’experimentació, la indagació i la descoberta en l’aprenentatge de les ciències de l’alumnat d’educació primària.

A partir de la formació, proporcionem als centres educatius un seguit de recursos i  orientacions pedagògiques que ajudin els mestres a implementar metodologies més participatives i creatives a l’aula. Aquests recursos permeten la realització de petits treballs de recerca i de pràctiques  experimentals per part de l’alumnat.

El programa consta de 20 hores ( 2 o 3 sessions presencials i la resta online) de formació reconeguda pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

Cada edició se centra en una temàtica concreta que uneix diversos continguts del currículum educatiu de primària, que normalment es treballen per separat.  El curs vinent tractarà sobre la relació entre els éssers vius.

Podeu trobar tota la informació en el següent enllaç

Si voleu formar part d’aquest programa poseu-vos en contacte amb el CRP ( crp-baixemporda@xtec.cat )