Participació de l’ESC Els Estanys a diversos campionats de robòtica

El passat 16 i 17 de setembre va tenir lloc a la Seu d’Urgell la final del WRO (World Robot Olympiad) amb la participació de 244 nois i noies de 90 equips d’arreu de l’Estat espanyol i del Principat d’Andorra. L’ESC Els Estanys de Castell-Platja d’Aro hi va participar amb 5 equips:

• Equip Estanys1 (alumnes de cinquè) va quedar quart de la seva categoria.
  • Equip Estanys3, amb alumnes que l’any passat van acabar sisè, van quedar sisens.
  • Equip Arobot nouse, amb exalumnes que ara fan tercer d’ESO, van quedar setenes.
  • Equip Arobot mini, amb exalumnes que ara fan primer de batxillerat, van quedar vuitens.
  • Equip Arobot nano, els més grans, amb exalumnes de segon de batxillerat i primer d’universitat, van quedar segons, a les portes de classificar-se per la final internacional.

Per una altra banda, un equip format per exalumnes de l’Escola Els Estanys ha estat convidat a participar a la FIRST Global Challenge, una competició de robòtica internacional per a joves de 14 a 18 anys que aquest octubre s’ha celebrat a Singapur. Els equips construeixen i programen un robot que ha d’assolir, juntament amb d’altres equips, uns objectius proposats.