Les Gavarres: una extensió a l’aula

Voleu donar a conèixer les Gavarres als vostres alumnes? Doncs no us perdeu aquest taller de 20h que us acostaran als diferents valors del massís i com aquests poden ser treballats a les aules dels nostres centres. Les Gavarres amaguen natura i cultura, empremtes humanes i ecosistemes, hàbitats i entorns els quals poden ser treballats pels alumnes com a reforç del seu currículum escolar. La formació pretén donar als docents les eines necessàries per acostar als seus alumnes el paisatge del seu entorn. El diàleg que establirem es realitzarà també des d’un punt de vista crític amb la situació actual del nostre patrimoni i de la relació comunitat-entorn.

Aquest taller es durà a terme durant quatre dissabtes de 9:00h a 13:00h:

• 25 de febrer. Tastet de Gavarres. Can Vilallonga de Cassà de la Selva
  • 11 de març. Les Gavarres des del punt més alt. Puig d’Arques des de Romanyà de la Selva
  • 25 de març. L’evolució de la vida a les Gavarres i els canvis del paisatge. Visita a la Vall de Bell-Lloc
  • 15 d’abril. L’aigua a les Gavarres. A la Palanca de Cruïlles

Podeu trobar més informació al següent enllaç.