IX Jocs Florals Escolars de Catalunya Seleccionats i Finalistes del Baix Empordà

Enguany, als  IX Jocs Florals Escolars de Catalunya hi heu participat un total de 7 centres de la nostra zona: 5 de primària i 2 de secundària. Heu presentat, en el conjunt de les diferents categories, un total de 36 textos entre prosa i poesia, i 4 propostes dins la categoria audiovisual, superant el total d’obres seleccionades i presentades el curs passat. Així doncs, considerem que és tot un èxit!

El jurat comarcal del Baix Empordà va seleccionar un text per a cadascuna de les categories.

Aquests són els seleccionats:

Des del Servei Educatiu volem felicitar a tots els seleccionats, però també a tots els participants. Ens heu fet arribar propostes realment molt interessants.

Compartim els resultats de la semifinals del IX Jocs Florals de Catalunya amb els seleccionats per la final de Catalunya.
  •  Categoria A2 – ESC Torres Jonama_(Mont-ras) -1r CI
  •  Categoria B2 – ESC Vall-llobrega (Vall-llobrega) – 4t CM
  •  Categoria H – ESC Llevantí de Mar (Sant Antoni de Calonge) – 3r CM
Des del Servei Educatiu us volem felicitar i desitjar-vos sort a la final!