IV Trobada Col·la-Clic a Girona

El proper dissabte 6 d’abril tindrà lloc la IV Trobada Col·la-Clic, un esdeveniment anual destinat a docents que utilitzen la tecnologia digital, especialment aquella basada en el núvol, per a la gestió escolar i les seves pràctiques d’aula. Durant aquesta trobada hi ha l’objectiu de facilitar un espai de col·laboració i intercanvi d’experiències entre professionals de l’educació: docents, equips directius, coordinadors digitals, representants d’empreses del sector, i a tota persona interessada en l’ús de la tecnologia digital per millorar els processos d’ensenyament-aprenentatge.

🗓️ dissabte 6 d’abril de 2024
🕐 de 9 a 18 hores
📍 Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona

🔗 Programa de la trobada
⭐ Consulteu el detall dels 20 tallers.
🎟️ Reserveu la vostra plaça (Col·laclic és una entitat sense ànim de lucre. El preu de l’entrada serveix per cobrir el cost dels àpats dels participants (esmorzar i dinar). Els talleristes i les persones col·laboradores participen altruistament.)

🎓 10 hores certificables (Aquesta activitat està inclosa en el Pla de Formació Permanent del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya).