I Trobada d’aula d’acollida

El proper divendres 9 de juny celebrarem la I Trobada d’AA del Baix Empordà a la Nau dels 50 metres de Palamós, amb la participació de 131 alumnes i una vintena de docents.

La trobada ha estat organitzada al seminari de docents que atenen alumnat nouvingut: Parteix de trobades virtuals realitzades entre l’alumnat dels diferents centres, per tal de potenciar el treball de la llengua catalana com a vehicle de comunicació i l’acollida i el benestar emocional de tots els participants. És per aquest motiu que ha sorgit la necessitat de trobar-se i conèixer-se en persona i poder compartir una estona de jocs.

En aquesta jornada es presenten diferents espais de jocs en els quals tot l’alumnat participarà amb el suport i acompanyament dels seus tutors, els mestres i professors acompanyants i les assessores LIC. Per finalitzar, s’intercanviaran un petit detall confeccionat per ells mateixos.

Tot i que aquest curs no han pogut participar tots els centres que formaven part del seminari,  esperem que en les properes edicions hi puguem ser tots i que aquesta sigui la primera trobada de moltes més.