Guies per un dia

Els alumnes de l’INS Puig Cargol han esdevingut guies per un dia. En primer lloc, l’alumnat cerca informació sobre diversos punts del seu municipi i crea un text expositiu que respecti les propietats textuals amb la finalitat de ser exposat oralment a diversos punts del municipi a la sortida organitzada pel departament de Llengües i que serà avaluat tant des de la matèria de Llengua catalana com de la de Llengua castellana. Durant el recorregut, marcat i decidit prèviament, cada grup d’alumnes facilita, al seu corresponent punt del trajecte, la informació obtinguda, degudament organitzada, en llengua catalana i castellana de manera alternada.

Els objectius d’aquesta proposta són els següents:

• Posar en pràctica els coneixements sobre el text expositiu i les propietats textuals treballats a l’aula
  • Aprendre a parlar en públic
  • Aprendre a treballar en grup
  • Cercar informació, seleccionar-la i sintetitzar-la per a transmetre-la oralment de manera ordenada i seguint l’estructura del text expositiu i tenint en compte les propietats textuals
  • Conèixer i interessar-se per l’entorn proper

Recordeu que si voleu mostrar que feu a l’aula, podeu omplir el formulari de bones pràctiques que trobareu al nodes del Servei Educatiu del Baix Empordà.