Grup de treball de Robòtica i UdG

El Grup de treball de robòtica de Sant Feliu de Guíxols i Vall d’Aro, enguany i com a tancament de la formació, estan organitzant una trobada i jornada que voldrà ser de difusió i per compartir les experiències que s’estan desenvolupant de robòtica a la zona.

Es realitzaran reptes de robòtica col·laboratius que hauran de resoldre els alumnes, així com també, i explicat pels mateixos alumnes de secundària, compartiran les experiències que estan duent a terme en els seus centres.

Aquesta primera edició es realitzarà a l’Esc Mossèn Baldiri Reixach de Sant Feliu de Guíxols el dimarts 30 d’abril de 2024, on hi participaran alumnes de tots els centres de Sant Feliu de Guíxols i Vall d’Aro de primària i secundària.

En la darrera sessió hi varen participar la Marta Peracaula i en Jordi Freixenet del grup de recerca de UdiGitalEdu i la Càtedra Tekhné de la Universitat de Girona que varen compartir els seus projectes per oferir la possibilitat d’engrescar i obrir col·laboracions amb els centres que hi estiguin interessats en participar.

En aquest enllaç hi podeu trobar més informació.