Formació pel professorat “Projecte WAPPS”

Us adjuntem al vincle informació detallada del curs en línia de formació de professorat “Projecte WAPPS: creació de llocs web en català” que impartirà la Universitat Rovira i Virgili, amb diverses edicions, a partir del pròxim mes de juliol.

El curs persegueix la doble finalitat de capacitació en competències digitals i de potenciació de l’ús de la llengua catalana i les seves variants geogràfiques a la xarxa a través de la creació de llocs web. Amb una durada de 40 hores, s’adreça a professorat de les àrees STEAM, d’humanitats i de ciències socials de Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior, de Catalunya, Illes Balears i Comunitat Valenciana, interessat a rebre formació pràctica sobre creació de webs com a recurs transversal en les seves assignatures, per treball per projectes, treballs de síntesi o recerca, comunicació de resultats, etc.
S’imparteix en línia i contempla sessions formatives en plataforma Moodle i webinars, i una part de treball al centre en què s’utilitza com a recurs i element de motivació el “Concurs WAPPS.cat”. Es facilita seguiment i suport, un paquet de recursos sobre WordPress com a reforç i un paquet de domini i servidor de forma gratuïta al professorat i alumnat.

Es convoquen 6 edicions del curs en el període juliol 2021 – març 2022. L’activitat és gratuïta. Les dates i horaris de les diferents edicions els teniu disponibles a https://aliançastem.cat/ca/projecte-wap-cat/

Els interessats/des que estiguin exercint a Catalunya poden sol·licitar la seva inscripció del 2 al 17 de juny en els
següents enllaços:

Un cop s’hagin rebut totes les inscripcions s’assignaran les places optimitzant les diferents edicions, tenint en compte el percentatge d’alumnes de les tres comunitats autònomes i tenint en compte l’ordre d’inscripció.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu contactar al correu urvdivulga@urv.cat.