Finalistes Certamen de Lectura en Veu Alta

El passat 14 de març es va reunir el jurat del XVIIIè Certamen de Lectura en Veu Alta format per Montserrat Colomé (bibliotecària de la Biblioteca Municipal de Palafrugell), Paquita Díaz (mestra jubilada i encarregada de la biblioteca de l’ESC Torres Jonama de Mont-ras durant molts anys) i Jordi Sànchez (vinculat molt temps al món del teatre a la Bisbal d’Empordà). Després de visualitzar les lectures i de deliberar, van emetre el veredicte. Els vencedors de cada categoria i que han passat a la següent fase han estat:

• Categoria Grumets Vermells (cicle mitjà de primària): Emma Esclusa de l’ESC Ardenya de Sant Feliu de Guíxols
  • Categoria Grumets Verds (cicle superior de primària): Berta Boixader Lara de l’IE Vila-Romà de Palamós
  • Categoria Timoners (alumnat nouvingut de cicle superior de primària i 1r-2n ESO): Artem Rodionov de l’INS Palamós
  • Categoria Corsaris (1r i 2n ESO): Joel Cañadas de l’INS Sant Elm de Sant Feliu de Guíxols
  • Categoria Tropa de Corsaris (3r i 4t ESO): Àlex Sirés, Mar Galceran i Georgina Rodríguez de l’INS Frederic Martí Carreras de Palafrugell

Aquests alumnes han passat a la final territorial de Girona, que tindrà lloc durant el divendres 29 d’abril al teatre La Sitja de Fornells de la Selva. Des de l’organització es posaran en contacte amb els centres vencedors.

Podeu veure la presentació que vam enviar als centres al següent enllaç. Tots els participants rebran un diploma i un llibre com a obsequi. Moltes gràcies per la vostra participació i us esperem en l’edició vinent!