Escola d’Estiu Biblioteca i Escola

Lescola d’estiu Biblioteca i Escola vol ajudar a promoure les biblioteques escolars amb estratègies suggerents i motivadores i amb la complicitat de tots els mediadors: bibliotecàries, mestres i famílies.

Mitjançant xerrades, tallers participatius, exposició de bones pràctiques, recursos i materials, i espais de trobada per fomentar el treball en xarxa, es donaran eines per potenciar les biblioteques escolars i les ganes de llegir, la formació dels usuaris de biblioteques i la millora de la competència lectora.

La iniciativa sorgeix d’anys de dinàmiques compartides entre les biblioteques públiques i el sector educatiu i té la voluntat d’establir ponts de diàleg estables.

Aquest curs comencem amb una proposta de format reduït d’un matí. La intenció és ampliar-lo en els propers cursos.

Us deixem el programa i les activitats de la jornada:

La inscripció està oberta a les persones que s’hi han preinscrit i als centres educatius, biblioteques públiques i persones d’altres institucions educatives que hi puguin estar interessades.

Tant les inscripcions com els aforaments als diferents espais formatius seran limitats, i es tancaran a mida que es vagin omplint.

Preu de la inscripció: 10€.

Trobareu tota la informació a la següent pàgina web.