Eines digitals per a l’avaluació des d’una perspectiva del DUA

En el següent article de la revista ALOMA escrit per Ingrid Sala-Bars, Maria Macià-Golobardes, Jordi Simón-Llovet i Elisabeth Alomar-Kurz podeu trobar recursos sobre l’avaluació des d’una perspectiva del DUA. En aquest article s’exposa breument el marc teòric del DUA com  a  mesura  universal  d’atenció  a  la  diversitat,  es  reflexiona  sobre  com  s’hauria  de  repensar  el  currículum  i  l’avaluació emprant els principis del DUA i, finalment, es presenta un conjunt d’eines tecnològiques per a l’aplicació del DUA en els processos avaluadors com poden ser el CORUBRICS, Rubistar, Classdojo o Padlet, entre d’altres. L’ús de la tecnologia en el marc del DUA es perfila com una de les propostes més eficaces per donar resposta a la diversitat i oferir una educació accessible i de qualitat per a tothom.

Aprofiteu-los!