Dia Mundial de l’activitat Física (6/04/22): Projecte esports de carrer

Sou docents especialistes d’educació física? O bé tutors interessats en fer un petit treball cooperatiu a l’aula al voltant dels esports de carrer?

El dimecres 6 d’abril de 2022 és el dia Mundial de l’Activitat Física, i des del CRP i el Consell Esportiu del Baix Empordà us animem a participar en un dels dos projectes englobats sobre el títol “Esports de carrer”. Són projectes destinats als alumnes de Cicle Mitjà, Cicle Superior i ESO.

Us oferim, per tant, dues propostes educatives (projectes d’aula) ben diferenciades:

  1. Un projecte sobre els esports de carrer en general, on els alumnes esdevenen experts de cadascuna de les modalitats esportives proposades. Us proposem la guia d’aquesta unitat (i tots els recursos) en la presentació enllaçada aquí sota.
  2. Un projecte específic sobre el Parkour, on els alumnes esdevenen experts sobre diversos aspectes relacionats amb aquest esport. També trobareu la guia en aquest mateix article.

Com a cloenda, tots els centres que hàgiu pogut tirar endavant el projecte/unitat (o una part de les activitats proposades), podreu connectar-vos en directe, el dijous dia 7 d’abril de 2022, amb en Josep Olivella i en Guillem Mataró d’Ourpark-Parkour Academy, per escoltar-vos i veure’ls en directe fent una demostració!

 

Aquí trobareu les guies (el pas a pas) amb tota la informació, diversos recursos (i també instruments d’avaluació) que podreu utiltizar i desenvolupar amb aquestes dues propostes educatives:

 Projecte aula 1: Esports de Carrer, per descobrir quatre modalitats esportives diferents (Parkour, Skate/patinet, Street dance i BMX/BTT).

 

Projecte aula 2: Parkour, per endinsar-se més específicament dins el món del Parkour

 

Com hi podeu participar?

  1. Ompliu aquest formulari per sol·licitar la vostra participació.
  2. Escolliu un dels dos projectes d’aula proposats des del CRP (Projecte aula 1: Esports de Carrer o  Projecte aula 2: Parkour) i feu-nos arribar alguna evidència de les vostres pràctiques: fotografies, vídeos, presentacions… No cal realitzar totes les activitats proposades! Podeu triar allò que més us convingui.
  3. El dia 7 d’abril del 2022 (hora aproximada 10:00h a 11:00h) totes les classes participants podreu gaudir d’una sessió de Parkour  (online) a càrrec de JOSEP OLIVELLA I GUILLEM MATARÓ,  D’OURPARK-PARKOUR ACADEMY. Cada classe podrà els hi podrà fer arribar alguna pregunta en directe.
Desplaça cap amunt
Ves al contingut