Conferències 1r torn

Després de la conferència inaugural a càrrec de la Ioia Isern i l’Imma Ramírez, hi haurà les següents xerrades:

1- El proper dimarts 18 d’octubre, a càrrec de la Rosor Riera: “Vincle afectiu i escola”. Cal inscripció. Més informació en aquest article.

2- El dimecres 9 de novembre a les 17.30h,  la videoconferència a càrrec de la Raquel Tulleuda amb el títol Sexualitat i adolescència. La podreu seguir pel Youtube al següent enllaç, tant docents com familiars. No caldrà inscripció.

3- Finalment, el dimecres 30 de novembre a les 17.30h, el SSIBE (Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà) oferirà la darrera videoconferència titulada Gestió d’alumnes amb diabetis als centres. Es podrà visualitzar a través del Meet i, en aquest cas, també caldrà inscriure’s al següent enllaç. Al llarg del matí s’enviarà un correu electrònic als inscrits amb l’enllaç del meet per poder seguir la videoconferència.