Conferència El pensament computacional al nou currículum

El proper dijous 4 d’abril a les 17.30h al Centre Municipal d’Educació Núria Rivas Mascarós de Palafrugell tindrà lloc la conferència El pensament computacional al nou currículum en el marc del Palarobòtica 2024, festival de tecnologia, programació, robòtica i STEAM que es fa a Palafrugell des de fa 5 anys. Aquesta xerrada va adreçada a docents i serà a càrrec de l’equip de la càtedra TEKHNÉ i el grup de recerca UdiGitalEdu de la Universitat de Girona. Tekhné és una càtedra de tecnologia perquè el seu cor és precisament l’estudi de la tecnologia com a eina d’expressió, d’inclusió social i de desenvolupament humà. I és una càtedra d’aprenentatge creatiu perquè neix amb l’ànim de transformar l’educació i les maneres com les persones accedeixen i experimenten l’aprenentatge. Amb aquesta xerrada s’aprendrà més sobre una de les novetats incorporades als nous currículum de primària i secundària. Un tema que entra de ple a les àrees de matemàtiques i coneixement del medi. Amb aquesta conferència es volen oferir coneixements sobre el pensament computacional i exemples-experiències que poden ser d’utilitat per al nostre dia a dia a les aules i a les escoles.

La idea és empoderar als i les mestres per a que puguin incorporar aquestes competències i sabers i així ajudar a l’alumnat a assolir-los el més i millor possible. Per aquest motiu és oberta a tot el professorat de Palafrugell i la Comarca, d’educació infantil, primària, secundària, batxillerat i cicles formatius. I de qualsevol especialitat.

Cal fer inscripció omplint un formulari. La data límit d’inscripció és el dimecres 3 d’abril. És gratuïta i l’aforament és limitat

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ → AQUÍ. En el cas de superar l’aforament, el professorat que treballa a Palafrugell tindria preferència.