Conferència d’inici de curs

Les tecnologies digitals i la presencialitat escolar discontínua: Conferència a càrrec de Jordi Serarols, Inspector d’Educació i professor del Màster “Educació i TIC” a la UOC.

El confinament provocat per la pandèmia de la Covid-19 va ocasionar una situació excepcional a nivell personal, social, econòmic i escolar. El tancament dels centres educatius va precipitar l’ús generalitzat de les tecnologies digitals, noves fórmules organitzatives, noves maneres de treballar per part del professorat i noves formes d’aprendre per part de l’alumnat.

En aquesta xerrada es van abordar temes com la maduresa digital dels centres, aspectes organitzatius clau i aproximacions pedagògiques i metodològiques que puguin ajudar els centres en aquests nous escenaris d’aprenentatge i que serveixin per accelerar processos de transformació educativa.

Trobareu la videoconferència en aquest enllaç.

Moltes gràcies Jordi!