Conferència Museus i propostes educatives 2022-2023

El segon cicle de conferències del curs 2022-2023 el comencem amb la ConferènciaMuseus i propostes educatives” on els diferents equipaments participants de la comarca presentaran la seva oferta educativa adreçada a les escoles.

La sessió serà el dimecres 11 de gener de 2023 de 17.30h a 19:30h i cal inscripció prèvia al següent enllaç, es durà a terme virtualment. (l’enllaç us serà enviat per correu electrònic al llarg del matí de la videoconferència)

Equipaments participants:

Terracotta Museu, Museu de la Mediterrània – Can Quintana, Museu del Suro, Museu de la Pesca, MAC-Ciutat Ibèrica d’Ullastret, Museu d’Història de Sant Feliu de Guíxols, Fundació Vila Casas Can Mario / Palau Solterra, Fundació Josep Pla, Consorci Les Gavarres, Espai Carmen Thyssen Sant Feliu de Guíxols i la Fundació Gala-Salvador Dalí – Castell de Púbol.

Esperem que sigui del vostre interès i us puguin ser útils per programar activitats fora de l’escola i a l’aula.