Concurs Contes a l’esprint

El Cesire (Centre de Suport a la Innovació i a la Recerca Educativa) obre la convocatòria per participar al concurs Contes a l’esprint, destinat a l’alumnat d’ESO i Batxillerat. És un concurs que impulsa la literatura i la creativitat a les aules i fomenta l’interès per l’escriptura així com la valoració de la llengua com a element lúdic i creatiu. Alhora també s’impulsa el tractament integrat de llengües al centre i el treball col·laboratiu entre l’alumnat. Si us hi voleu inscriure, aquí teniu el formulari.

Recordeu que el Cesire també té obertes encara altres formacions que poden ser del vostre interès com el C2EM (Congrés Català d’Educació Matemàtica) que se celebra entre el 13 i el 15 de novembre o la VIa edició de l’SteamCONF Barcelona 2020 que enguany serà en format telemàtic els dies 22, 23 i 24 d’octubre. Hi participen ponents internacionals i locals que presentaran experiències educatives amb la mirada STEAM a través de conferències i de tallers.