Cicle de conferències 1r torn

Després de l’èxit dels dos cicles de conferències que es van dur a terme els darrers dos cursos, el Servei Educatiu del Baix Empordà torna a oferir-vos aquest format de conferències. Aquest primer trimestre començarem el curs amb la conferència inaugural a càrrec de la Ioia Isern sobre mesures i suports univesals. No us la podeu perdre!

El conjunt de xerrades que durem a terme durant el primer trimestre és el següent (totes a les 17.30h):

• Dijous 29 de setembre a les 17.30h. Ioia Isern. Mesures i suports universals. Enllaç al youtube. No cal inscripció.
  • Dimarts 18 d’octubre a les 17.30h. Rosor Riera. Vincle afectiu i l’escola. Es farà per Meet. Inscripció al següent enllaç.
  • Dimecres 9 de novembre a les 17.30h. Raquel Tulleuda. Sexualitat i adolescència. Enllaç al youtube. No cal inscripció.
  • Dimecres 30 de novembre a les 17.30h. A càrrec d’un professional del SSIBE. Gestió d’alumnes amb diabetis als centres. Es farà per meet. Inscripció al següent enllaç.

Ja podeu reservar aquestes dates! Els inscrits a les videoconferències que es duran a terme per meet rebreu l’enllaç al llarg del matí dels dies de les sessions. Esperem que siguin del vostre interès.