Càpsules formatives Gsuite

Des del Servei Educatiu del Baix Empordà oferim càpsules formatives a càrrec del mentor TAC de la comarca, Joan Casamitjana. Són càpsules d’ús de les eines GSuite, formacions molt pràctiques, dirigides als docents de la comarca, que us ajudaran en el vostre dia a dia amb l’alumnat i la gestió d’aula.

La formació consta de 5 càpsules de durada de 30 minuts, amb possibilitat d’allargar-se mitja hora més en funció de les preguntes que puguin sorgir.

Cal inscripció prèvia. Places limitades a la capacitat màxima del MEET. Les persones inscrites rebreu l’enllaç al MEET al vostre correu electrònic.

Cal identificar-se amb el correu XTEC en el moment de la inscripció.

Si es superés la capacitat del MEET es transmetria en directe (streaming) podent només visualitzar i escoltar, sense la possibilitat d’intervenir i preguntar: Accés a la reproducció en directe (streaming).

A cada sessió podreu accedir-hi amb el mateix enllaç (streaming).