Cantània 2023

Aquest cap de setmana deu centres educatius del Baix Empordà han participat a una nova edició de Cantània a l’auditori Teatre Espai Ter de Torroellla de Montgrí.

Cantània és un projecte participatiu impulsat per l’Auditori de Barcelona que permet a nois i noies de centres d’educatius del Baix Empordà participar en una cantata acompanyats d’orquestra i veus solistes professionals. En aquesta segona edició, i van pendre part l’alumnat de l’Escola Guillem de Montgrí, del Col·legi Sant Gabriel, de l’Escola Quermany, de l’IE Francesc Cambó, de l’Escola l’Olivar Vell, de l’Escola Mas Clarà, de l’Escola Fanals d’Aro, de l’Escola Pedralta, del Col·legi Cor de Maria i de l’Escola Torres Jonama.

Enguany, Cantània proposava l’espectacle Les portes del Món, una història commovedora que té com a protagonista a la Sara, una nena cega de set anys que viu amb el seu pare en un gran bloc de pisos. El somni de la Sara és fer la volta al món, com el seu herói, Phileas Fogg, el protagonista de La volta al món en 80 dies, de Jules Verne, el llibre que el seu pare, el Daniel, li llegeix cada nit.