Caixa de les emocions i coeducació

L‘ESC Ardenya de Sant Feliu de Guíxols ens ha enviat una bona pràctica que engloba a tot l’alumnat d’infantil i primària.

A la biblioteca els alumnes poden trobar una caixa amb una selecció de llibres relacionats amb la coeducació, la diversitat, la igualtat de gènere, la violència de gènere, la discriminació, la resiliència… També trobaran una graella on poden consultar cada títol a quin cicle es recomana i quina temàtica treballa. La recomanacions són orientatives ja que tots el títols es poden treballar a qualsevol cicle.

L’avaluació que hem rebut dels companys dels cicles que l’han utilitzat, és que és un bon recurs tant per treballar de manera general com per treballar situacions concretes que sorgeixen a l’aula. L’han valorat positivament.

Us recordem que podeu fer-ho a través del nostre formulari de Bones Pràctiques.