Benvinguda al curs 2023-2024!

Benvolgudes,

Benvolguts,

Tornem a començar un nou curs amb tota la il·lusió i empenta de sempre. Com hem fet fins ara, us oferim el nostre servei per tal de col·laborar amb vosaltres en tots aquells aspectes que estiguin al nostre abast.

En aquest enllaç, trobareu la relació de professionals del Servei Educatiu adjudicats al vostre centre (els professionals amb l’etiqueta “AP” vol dir que faran atenció puntual).

L’EDT, l’Equip de direcció Tècnica del Servei Educatiu, està format per: la Lídia Masó (directora de l’EAP), Alba Juandó (coordinadora del LIC) i Mireia Garcia (directora del CRP i coordinadora del Servei Educatiu):

El Servei Educatiu de la nostra comarca està format per tres equips: el CRP (4 professionals, 2 de primària i 2 de secundària i 2 mentors digitals), l’ EAP (11 psicopedagogues, 2 treballadores socials i 3 fisioterapeutes), l’ELIC (3 professionals) i l’administrativa, la Sandra.

Cada servei educatiu està format per un equip multidisciplinari:

• CRP (Centre de recursos pedagògics): equip que dóna suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent de mestres i professorat, especialment, en temes de formació permanent, de recursos pedagògics i de dinamització de projectes de centre i de la zona. Al nostre CRP continuem amb el mateix equip: la Carina Aragonès, en Jesús Martí, en Quim Esteve i la Mireia Garcia.

• EAP (Equip d’assessorament i orientació psicopedagògic): equip que dóna suport al professorat i als centres educatius en la resposta a la diversitat de l’alumnat i en relació als alumnes que presenten necessitats específiques de  suport educatiu, així com a les seves famílies. A l’EAP, com a novetat, s’ha augmentat l’equip amb una nova psicopedagoga i una treballadora social. Els donem la benvinguda al Servei Educatiu.

• ELIC (Equip d’assessorament i orientació en llengua, interculturalitat i cohesió social): que donen suport al professorat en l’atenció a la diversitat relacionada amb l’alumnat, especialment procedent de la immigració i/o amb l’alumnat amb risc d’exclusió social, en l’àmbit dels centres educatius i els plans educatius d’entorn. En el nostre cas, l’equip LIC està format per: l’Esperança Muntada, la Mar Escamilla i l’Alba Juandó.

Us desitgem un molt bon curs 2023-2024!