El proper dijous 28 d’octubre a les 17.30h tindrà lloc l’acte de presentació del nou projecte CESIRE que es retransmetrà en directe des de l’Àgora del CESIRE.
En aquesta trobada, que s’iniciarà amb les paraules del nou director general d’Innovació, Digitalització i Recerca Educativa, el Sr. Joan Cuevas, es compartirà “qui som, què fem al CESIRE i què us oferim” a través de la nova pàgina web. Tanmateix, es reflexionarà sobre l’aprenentatge amb sentit, a través de la presentació de quatre experiències emocionants i inspiradores:
Experiència 1: Projecte de recerca TRAY-AP “Els sentits de l’aprendre (amb sentit) dels joves universitaris. Fernando Hernández i Juana M. Sancho
Experiència 2: Experiència d’aprenentatge amb sentit a l’aula: “Quant valen els meus pantalons?. Carme Andrés
Experiència 3: Projecte d’aprenentatge amb sentit de centre: “Les STEAM com a eina per a l’èxit educatiu” Jesús Pérez
Experiència 4:Projecte comunitari d’aprenentatge amb sentit: “Lemelson MIT Program” (Massachusetts Institute of Technology). Stephanie Couch
Us adjuntem a més de la invitació, una infografia i l’enllaç a l’acte de presentació.



