40 anys de la Rigoberta

El dissabte 14 de maig els Geganters de la Bisbal organitzem un espectacle per celebrar els 40 anys de la geganta Rigoberta. Aquest espectacle s’ha organitzat sobretot enfocat al públic més petit perquè pugui disfrutar de la geganta i entendre una mica més la seva història. Així doncs, s’ha pensat que seria divertit fer una exposició de dibuixos de la Rigoberta fets pels nens i nenes de les escoles de la Bisbal i rodalies.

Per tant, des dels Geganters proposen que, des de les escoles, es faci una petita activitat on s’expliqués que la Rigoberta fa anys i qui vulgui li pot fer un dibuix per regalar-li. Tots els dibuixos que es facin s’exposaran el dia de la festa, de manera que tothom els podrà anar a visitar. Cal dir que és una activitat completament opcional i que no és necessari que els nens ho facin en horari escolar, sino que es podria plantejar que cadascú ho fes a casa i ho portés a l’escola abans de la data límit. Tots els dibuixos són benvinguts i no s’ha definit cap límit d’edat (o de curs).

La data límit d’entrega de dibuixos seria el dia 10 de maig. Aquest dia, algú dels Geganters passaria a buscar els dibuixos a totes les escoles que hi vulguin participar.