VI Jornades TIC Gamifiquem per aprendre. T’hi apuntes?
Ja s’està treballant en les VI Jornades TIC, organitzades per l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach, la Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat de Girona, el Departament d’Educació i l’Escola Joan Bruguera de Girona. Com pots intuir per l’slogan: “Gamifiquem per aprendre. T’hi apuntes?”, l’edició d’enguany tindrà com a eix principal la […]
VI Jornades TIC Gamifiquem per aprendre. T’hi apuntes? Llegeix més »












