Inauguració de l’exposició “Sentir la sureda. Fotografies de Michele Curel” al museu del Suro
El proper dissabte 8 de maig a les 19.00 h a l’auditori del Museu del Suro tindrà lloc la inauguració de l’exposició “Sentir la sureda. Fotografies de Michele Curel”. Hi intervindran Michele Curel, fotògrafa; i Laura Terré, comissària. Es projectarà l’audiovisual “Sentir la sureda” de Michele Curel amb guió, edició i disseny sonor de José Bautista (Kansei Sound). […]












