Benvinguda al curs 2025-2026

Benvolgudes,

Benvolguts,

Tornem a començar un nou curs amb il·lusió i empenta! Com hem fet fins ara, us oferim el nostre servei per tal de col·laborar amb vosaltres en tots aquells aspectes que estiguin al nostre abast.

En aquest enllaç, trobareu la relació de professionals del Servei Educatiu adjudicats al vostre centre (els professionals amb l’etiqueta “AP” vol dir que faran atenció puntual).

L’EDT, l’Equip de Direcció Tècnica del Servei Educatiu, està format per: la Lídia Masó (directora de l’EAP), l’Esperança Muntada (coordinadora del LIC) i Mireia Garcia (coordinadora del Servei Educatiu i directora del CRP):

El Servei Educatiu de la nostra comarca està format per tres equips: el CRP (4 professionals, 2 de primària i 2 de secundària, 2 mentors digitals i educador social), l’EAP (11 psicopedagogues, 2 treballadores socials i 4 +1/2 fisioterapeutes) i una logopeda, l’ELIC (5 professionals) i l’administrativa, la Sandra.

Cada servei educatiu està format per un equip multidisciplinari:

  • CRP (Centre de recursos pedagògics): equip que dóna suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent de mestres i professorat, especialment, en temes de formació permanent, de recursos pedagògics i de dinamització de projectes de centre i de la zona. Al nostre CRP continuem amb el mateix equip: la Carina Aragonès, en Jesús Martí, en Quim Esteve i la Mireia Garcia. Comptem amb la figura, nova del curs passat, de l’educador social, l’Albert Boïgues. També comptem amb dos mentors digitals: La Mercè Vilà i en Domènec Rusca.

  • EAP (Equip d’assessorament i orientació psicopedagògic): equip que dóna suport al professorat i als centres educatius en la resposta a la diversitat de l’alumnat i en relació als alumnes que presenten necessitats específiques de  suport educatiu, així com a les seves famílies. A l’EAP, aquest curs, ha augmentat el nombre de professionals (una fisioterapeuta i una logopeda): Lídia Masó, Núria Pareta, Laura Garcia, Bàrbara Vergés, Anna Maria Marlet, Mònica Gonzàlez, Anna Ridao, Myriam Viscasillas, Núria Caixàs, Alba Bonmatí, Laia Barceló, David Condom (TS), Emma Rodríguez (TS) i les fisioterapeutes: Anna Cat, Ju Presta, Rudit Romeu i Esther Guiu.

  • ELIC (Equip d’assessorament i orientació en llengua, interculturalitat i cohesió social): que donen suport al professorat en l’atenció a la diversitat relacionada amb l’alumnat, especialment procedent de la immigració i/o amb l’alumnat amb risc d’exclusió social, en l’àmbit dels centres educatius i els plans educatius d’entorn. En el nostre cas, l’equip LIC està format per: l’Esperança Muntada, la Mar Escamilla, la Sandra Rivera, en Pep Palomer i la Nines Ribas, nova incorporació d’aquest curs.

Us desitgem un molt bon curs 2025-2026!

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut