El proper dilluns dia 13 de setembre (al llarg del matí) s’obriran les inscripcions a les activitats del Pla de Formació de Zona, PFZ. L’últim dia per a inscriure-us serà el dia 26 de setembre. El divendres 8 d’octubre podreu consultar les adjudicacions i, a partir del 14 d’octubre, s’iniciaran les activitats.
Us fem arribar l’enllaç on trobareu totes les activitats del PFZ, també les territorials. Aquí hi trobareu totes les activitats existents: les obertes a tothom de la comarca (conferències, seminaris, tallers oberts, itineraris formatius…) i les específiques de cada centre, si és el cas.
Us adjuntem, també, la informació referent al primer cicle de conferències virtuals que durem a terme aquest trimestre. Donarem el tret de sortida amb la Nati Bergadà i la seva ponència titulada: “Com podem potenciar que els infants puguin aprendre?”. Tindrà lloc el dijous 30 de setembre de 17.30 a 19.30h. Us hi esperem! Inscripció a la xerrada inaugural.
Us desitgem un molt bon inici de curs!



