La crisi com a oportunitat per canviar i reinventar-nos

Us presentem el document “L’atenció a l’alumnat en temps de Covid” elaborat per l’Equip de direccions d’EAP dels Serveis Territorials de Girona a partir d’un recull de bones pràctiques portades a terme per diferents centres educatius d’Educació Primària i SecundàriaAquest document mostra com els equips directius dels centres, dins dels paràmetres de l’escola inclusiva, manifesten la seva capacitat creativa per reinventar-se i adaptar-se, reestructurant les mesures i els suports universals per atendre la diversitat de l’alumnat en temps de COVID.

Aquestes experiències fan referència a les mesures i suports universals considerades més significatives a nivell organitzatiu, metodològic, atenció i comunicació amb les famílies i la gestió emocional amb alumnes i docents. 

Finalment, s’exposen unes conclusions que fan referència al procés d’ensenyament-aprenentatge i que han generant nous espais de reflexió i noves oportunitats. A continuació us adjuntem l’enllaç del document esmentat.

També adjuntem el document de bones pràctiques del “Projecte La Roureda: dissenyem el nostre espai exterior d´aprenentatge”, elaborat per la mestra Olaya de Heras de l’ESC Empordanet i que es du a terme a 4t de primària.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut