D’ençà de la seva primera edició, la Vallèsbot ha volgut potenciar la programació i la robòtica com a eina per incentivar el treball per projectes entre l’alumnat dels nostres centres. Fruit d’aquesta inquietud i del treball en xarxa entre docents, centres educatius, Ajuntaments i el Servei Educatiu, aquesta iniciativa es va materialitzar en la creació d’una activitat intermunicipal envers la implementació dels coneixements de la robòtica i el pensament competencial tot donant solucions a reptes quotidians del nostre entorn més proper.

La temàtica d’enguany proposa a l’alumnat el repte de reflexionar sobre com la tecnologia pot millorar l’agricultura, la ramaderia, la pesca i altres àrees del sector primari.

La jornada presencial serà el 14 de maig a la Pista Polivalent de Canovelles. La cita servirà per mostrar els projectes treballats en equip durant els pròxims mesos i donar a conèixer els seus enginys robòtics.

T’HI ATREVEIXES?

ALS CENTRES

Com podem enfocar el nostre projecte Vallèsbot 23?

En aquests primers moments del projecte és molt important com ajudem infants i joves a seleccionar la situació a resoldre o temàtica d’actuació. És un moment on es generen moltes idees, però cal diversificar-les per tal que l’alumnat conegui els possibles enfocaments que ofereix el… Llegeix més»

Ja és aquí la cinquena edició de la Vallèsbot: Pedalem la Vallèsbot

Aquesta setmana s’ha presentat al Teatre Auditori de Can Palots de Canovelles la 5a edició de la Vallèsbot, un projecte intermunicipal per la implementació dels coneixements de la robòtica i tecnologia a reptes de caràcter social del nostre entorn més proper.
Enguany la Vallèsbot se centra… Llegeix més»