Presentació Xarxa Territorial de Cultura Digital

Dijous, 16 de setembre, a les 17:30 h presentem la Xarxa Territorial de Cultura Digital 2021-22, que inclou una novetat important. La Xarxa s’ha dividit en 3 subxarxes que, tot i que comparteixen l’objectiu comú de transformar digitalment el centre, es dirigeixen… Llegeix més»

Projecte RetoTech

S’inicia la VII Edició de RetoTech_Fundacion_Endesa.

Aquesta nova edició està dirigida a centres d’Educació Primària i Secundària Obligatòria .

RetoTech_Fundacion_Endesa té com a objectiu formar professorat i alumnat en l’emprenedoria tecnològica, així com fomentar les vocacions STEM entre els més joves. El mes… Llegeix més»

I Congrés Internacional d’Educació Emocional

La RIEEB (Xarxa Internacional d’Educació Emocional i Benestar) en el compromís de contribuir a la formació contínua de professorat, impulsa el I Congrés Internacional de la RIEEB_ Competències emocionals: claus per al benestar els dies 22, 23 i 24 d’octubre de 2021.
Un dels objectius és obrir camí… Llegeix més»

Robocat 2022

Sessió informativa de la ROBOCAT 2022
La sessió informativa de la ROBOCAT 2022 es celebrarà el dimecres 15 de setembre a les 18:30 hores. Confirma la teva participació a través del següent enllaç.
Us aconsellem assistir en aquesta reunió per a la resolució dels dubtes que pugueu tenir en… Llegeix més»

La Marató 2021: Salut mental

SESSIONS DIVULGATIVES

Un dels objectius de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio és conscienciar els joves sobre les malalties tractades al programa. Per aconseguir-ho, la Fundació desplega una intensa campanya de divulgació i sensibilització adreçada als centres educatius que arriba a més de 200.000… Llegeix més»