Setmana de la Ciència

SETMANA DE LA CIÈNCIA AL PATRONAT DE LA GARRIGA

El dimecres 18 de novembre,  alumnes  4t d’ESO i Batxillerat científic i tecnològic, dels tres instituts de la Garriga: Ins. Vil·la Romana, Ins. Manuel Blancafort, i l’Escola Sant Lluís van assistir la ponència de l’investigador Dr. José Ignació Latorre Sentís, professor de Física Teòrica del Departament d’Estructura i Constituents de la Matèria de la Universitat de Barcelona, director del Centro de Ciencias de Benasque Pedro Pascual, i professor visitant del Center for Quantum Technologies, National University of Singapore.

Aquí teniu un vídeo de la jornada que es va celebrar a La Garriga, i també un taller que es va realitzar a Canovelles per apropar la ciència i tecnolgia als joves.