1r Concurs de Microrelats de la Comissió de Drets Humans de l’Il•lustre Col•legi d’Advocats de Granollers

La Comissió de Drets Humans de  l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Granollers organitza el 1r Concurs de Microrelats per a alumnes del segon cicle de Secundària dels Instituts del Vallès Oriental.

El tema del microrelat haurà d’estar basat en ELS DRETS HUMANS i haurà de fer menció a qualsevol de les següents paraules: JUSTÍCIA, PENA DE MORT, ESCLAVITUD, LLIBERTAT.

logo

El microrelat  haurà de tenir una extensió màxima de dos-centes paraules, sense incloure el títol. Podrà ser redactat en català o en castellà.

Els microrelats s’hauran de presentar entre els dies 19 de setembre de 2013 i el 10 de desembre 2013, ambdós inclosos.

El microrelat es remetrà mitjançant correu ordinari, correu electrònic, etc. a la Comissió de Drets Humans de l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Granollers, Rambla Josep Tarradellas, 5, 1-3, 08402 Granollers, email: dretshumans@icavor.com, i en qualsevol cas s’hauran d’adjuntar les següents dades: nom, cognoms, centre educatiu, correu electrònic , telèfon, títol, text.

En aquest certamen s’atorgaran els següents premis:

1. Un ordinador per a l’Institut on l’autor cursi els seus estudis.
  2. Una “tablet” per a l’alumne.
  3. Un lot de llibres.
  4. Un “xec” per a  l’adquisició de material escolar.

Si voleu participar, truque-nos i us posarem en contacte amb els organitzadors.