STEAM

Definició

“La innovació encara roman estretament lligada a la ciència, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques (STEM). L’art i el disseny estan a punt de transformar la nostra economia al segle XXI tal i com la ciència i la tecnologia ho van fer al segle passat.
Necessitem afegir Art + disseny a l’equació per transformar STEM en STEAM.”
Rhode Island School of Design (RISD)

Enllaç a
Presentació sobre steAm

Experiències

Tenen forma les sumes?
Una proposta d’integració de matemàtiques i art en educació primària
CESIRE. Àmbit Matemàtic J.Jareño i M.Torra . Àmbit Artístic E. Forné . Escola Bogatell. Barcelona . N. Surinyach

Projecte sistemes oberts 2013. Institut Enric Borràs. ESO.

Proposta de Treball

Recursos d’aplicació

Guió de la càpsula formativa

_____________________________

Autoria: Eva Mateo

Data darrera actualizació: 14/01/2019

 

Excepte on es digui una altra cosa, el contingut d’aquest wiki està subjecte a la llicència següent: CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported