Ruta Matemàtica per Sant Celoni

logoRutaRealitzarem una ruta per diferents indrets de Sant Celoni que coneixeu molt bé. Però ho farem amb una mirada diferent: Les matemàtiques! Estem envoltats de formes molt diverses, algunes són formes lliures i aleatòries.

Però altres formes tenen una estructura geomètrica que les organitza. Això ens permet classificar-les i identificar-les. Les formes geomètriques bàsiques bidimensionals (quadrat, rectangle, triangle, cercle) i els cossos tridimensionals (prisma, piràmide, esfera, con, cilindre) són molt útils per analitzar i descriure l’estructura de les coses. Entre d’altres idees matemàtiques ens fixarem en aquestes formes.

1. Roser Mesa Martí

Els/les alumnes de 1r d’ESO de l’escola Cor de Maria de Sant Celoni vam fer la Ruta Matemàtica el dimarts 19 de desembre. Dir-vos que els hi va agradar molt i que van deescobrir moltes figures geomètriques que abans no havien vist, tot i passant moltes vegades pel costat.